هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حكايه نور ومهند..... وايه اللى عملوه فينا؟

كاتب الموضوعرسالة
mostafa elbana
Admin
mostafa elbana

المساهمات : 256

حكايه نور ومهند..... وايه اللى عملوه فينا؟ Empty
مُساهمةموضوع: حكايه نور ومهند..... وايه اللى عملوه فينا؟   حكايه نور ومهند..... وايه اللى عملوه فينا؟ Icon_minitimeالثلاثاء 07 أكتوبر 2008, 7:32 pm

حكايه نور ومهند..... وايه اللى عملوه فينا؟ N5530210

انا كنت من الناس الى بتحب التمثليه دى اوى لكن بقالى فتره بفكر اه سر التعلق الغريب بالتمثليه دى وشويه ابطلها وشويه اتفرج عليها
لكن وصلت لقرر وهو انى هبطلها ياترى ليه

بطلتها لانى اكتشفت انى كل يوم ولمدة ساعه
بشوف بنت قمر وولد قمران قادعين فى قصر فى مكان على البحر وبيركبوا عربيات تجنن وعندهم شركه كبيرة
و طول التمثليه مهند ونور بيحبوابعض وهى طبعا عمرها مطبخت ولادخلت مطبخ ولا بتنضف ولابتكوى ولا بتعمل اى حاجه هى فاضيه بس تحب فى مهند ومهند ياحرام حتى وهو فى شغله بيفكر فيها على طول على طول

المشكله بجد اننا لما بنشوف المشاهد دى كتير بتتخزن جونا ان دى الحياة الزوجية الطبيعة يعنى انا لما اتجوز لازم اتجوز بنت زى نور
عارفين ده نتيجته ايه فى بيوت كتير اتخربت ده تخليوا بيوت مسلمه اسر مسلمه لان الراجل بيص لمراته والست تبص لجوزها يلقوهم مش زى التمثليه ويقارونوا بيهم تخليوا ده بيعمل مشاكل اد اه

الفكره الاكبر ان
القناه بتستغل ان الناس زهقت من الواقع فنديها مسكن رومانسى يغيبها شويه عن مشاكلها مسلسل وبيدوروا الشباب بيحب ايه فضغطوا علي جزء المشاعر بالجاااااااامد كل بنت تتمني ولد يحبها كده وكذلك الولد عايز بنت جميلة ورومانسية وفاهماه

وبالمره نكسب فلوس كتير عازيكم تتخليوا المكاسب وكل واحد وزكاءه عارفين يعنى اه انها تعمل قناه بس علشان تعرض المساسل من اول وكمان الحق شوفها على الموبيل علشان لو مش قادر تمسك نفسك لحد بكره تشوفها حالا على الموبيل
فى الاخر عايز اقول ياترى كل بنت عايزة مهند هل هي نور وكل ولد عايز زوجة زي نور هل هو مهند , عارفين بجد لو انا عايز انسانه تحبنى بجد وتتقى الله اكيد انا لازم اكون كده ولو انا لو بنت وعايز ولد كده لازم انا الاول اكون كده فى كلمه بتقول ( اذا اردت فاطمه فكن على) يعنى لو انتى عايزه حد يحبك زى حب سيدنا على للسيدة فاطمه رضى الله عنهم

فى النهايه دى كانت وجهة نظرى المتواضعه
https://mostafa88.alafdal.net

حكايه نور ومهند..... وايه اللى عملوه فينا؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-